• 27 Jul, 2024

Suggested:

هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان

هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان

معرفی ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان

تولید محتوا با هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۳ به عنوان یک اتفاق خوشحال‌کننده برای صاحبان کسب و کارها بود و توانست کل جهان را تحت تأثیر قرار دهد. تولید محتوای مداوم نیاز به بودجه و زمان زیادی دارد. از مهم‌ترین کارهایی که می توان برای بازاریابی انجام داد، تولید محتوای یونیک و هدفمند است. همین مسئله باعث نگرانی مدیران کسب و کارها شده بود.

اما با ظهور ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی همه چیز تغییر کرد. این ابزارهای هوش مصنوعی به عنوان دستیار عالی برای تولیدکنندگان محتوا عمل می‌کنند و اگر کارشناس تولید محتوا بتواند به خوبی با آن‌ها تعامل برقرار کند و درخواست‌های خود را صحیح و مطابق با دستورالعمل‌های آن بیان کند، فرآیند تولید محتوا آسان و سریع می‌شود.

نگرانی درباره کیفیت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی امری طبیعی است اما نگران نباشید؛ به شرطی که نحوه کار با این ابزارها را بدانید، می‌توانید محتوای با کیفیتی تولید کنید. یک نگرانی دیگر در این مورد وجود دارد و آن این است که آیا هوش مصنوعی جای انسان را می گیرد؟ نظر شما چیست؟

در ادامه مجموعه‌ای از ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما در تولید محتوای بهتر و سریع‌تر کمک کنند:

ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی

تولید محتوا با هوش مصنوعی یکی از راه‌های نوین کسب درآمد است. این روش برای کسانی که تازه وارد دنیای تولید محتوا شده‌اند، بسیار مناسب است و می‌تواند به عنوان یک تمرین عالی برای نویسندگی و بازنویسی محتوا مورد استفاده قرار گیرد. حتی می‌توانید از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان منبع ایده استفاده کنید و فقط از قالب استاندارد آن بهره بگیرید. در نهایت محتوای نهایی را خودتان طراحی و تولید خواهید کرد و نیازی به نگرانی درباره یونیک بودن آن نیست.

با استفاده از این ابزارها می‌توانید در مدت زمان بسیار کوتاه مانند ۱۰ دقیقه یک محتوای کامل حدود ۱۰۰۰ کلمه‌ای تولید کنید.

ابزار ChatGPT

ChatGPT یک ابزار برجسته برای تولید محتوای با کیفیت با استفاده از هوش مصنوعی به صورت رایگان است. این ابزار توسط OpenAI توسعه یافته و از جدیدترین مدل زبانی هوش مصنوعی بهره می‌برد.

ChatGPT به عنوان یک چت‌بات قادر است به سوالات شما در هر موضوعی پاسخ دهد. این ابزار را می‌توان یکی از برترین ابزارهای تولید محتوا دانست چرا که بسیاری از برنامه‌های تولید محتوا از آن به عنوان پایه و اساس فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند.

با کمک ChatGPT می‌توانید انواع محتواهای کوتاه و بلند، مقالات و وبلاگ‌ها را بنویسید و ایده‌های متنوعی برای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی به دست آورید. این ابزار به عنوان یک مشاور متخصص در هر حوزه‌ای آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

ابزار هوش مصنوعی رایگان Writecream

برای ثبت نام در این ابزار آنلاین و رایگان تولید محتوا بر روی آدرس writecream.com کلیک کنید. یک خبر خوب اینکه برای ثبت نام های مجدد در این سایت می توانید از ایمیل های فیک استفاده کنید.

ایمیل را در کادری که در تصویر مشخص شده است، وارد کنید و دکمه "Get Started for Free" را کلیک کنید. بعد از این مرحله وارد صفحه ای می شوید که مجدد باید نام، ایمیل و پسورد را وارد کنید.

فضای کاربری بسیار ساده‌ای دارد و به راحتی می‌توانید از این ابزار آنلاین و رایگان برای تولید محتوا استفاده کنید.

امکانات سایت Writecream

  • تولید مقاله فقط با ارائه عنوان مقاله

  • تولید یک پاراگراف محتوای متنی (مناسب برای آپدیت محتواهای قدیمی)

  • تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی مختلف

  • تولید محتوا برای توضیحات محصول

  • محتوا برای کمپین گوگل ادوردز و تبلیغات

  • تولید عکس

  • تولید متادیسکریپشن

  • تولید پادکست توسط هوش مصنوعی Writecream به اکثر زبان‌ها. (متاسفانه خبری از زبان فارسی در این میان نیست. می‌توانید از این امکانات برای تولید پادکست برای سایت‌های چند زبانه استفاده کنید.)

  • تولید محتوا برای بخش نظرات و کامنت‌های محصول

بسیاری امکانات دیگر که می‌توانید در سایت مشاهده کنید.

محدودیت‌های هوش مصنوعی Writecream

محدودیت تعداد کلمات در نسخه رایگان. (البته همانطور که گفته شد، به راحتی می‌توان از ایمیل‌های فیک برای ثبت نام مجدد استفاده کرد.)

پیشنهاد مطالعه: معرفی هوش مصنوعی تولید پاورپوینت

تولید محتوا با هوش مصنوعی Poe

یکی دیگر از ابزارهای رایگان هوش مصنوعی برای تولید محتوا Poe است که برای استفاده از این ابزار حتماً باید به VPN کانکت باشید. در این ابزار می توانید از زبان فارسی استفاده کنید.

برای ثبت نام در این سایت فقط کافیست روی آدرس poe.com کلیک کنید. ثبت نام بسیار راحتی دارد. باید بگوییم که این ابزار در نسخه رایگان محدودیت کلمه دارد اما حالا حالاها می توانید از آن استفاده کنید.

یک فرقی که با دو ابزار قبلی دارد این است که فقط با درج کلمه کلیدی یا عنوان مقاله، مقاله را کامل تولید نمی کند و باید بند به بند از او سوال شود. در این صورت مقاله با کیفیت تری خواهید داشت.

این ابزار مخصوص تولید محتوای متنی است.

هوش مصنوعی تولید محتوای Rytr

Rytr یک ابزار تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند محتوایی با کیفیت بالا در زمینه‌ها و موضوعات مختلف ایجاد کند. این ابزار یکی از بهترین گزینه‌ها در حوزه چت‌بات‌ها است و به دلیل توانمندی‌های بالای خود نیاز به ورودی یا داده‌های زیادی برای تولید محتوا ندارد.

تنها با استفاده از یک عنوان ساده یا چند کلمه کلیدی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به یک محتوای عالی دست پیدا کنید. علاوه بر کاربردهای عمومی (تولید محتوای ساده)، Rytr امکانات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که شامل بیش از ۴۰ مورد کاربرد و بیش از ۲۰ موضوع مختلف است. از جمله این زمینه‌ها می‌توان به تولید محتوا برای بلاگ، ایده‌های کسب‌و‌کاری، Call To Action، بازاریابی و تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، سوالات متداول و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های Rytr پشتیبانی از بیش از ۳۰ زبان زنده دنیا است. خروجی این ابزار محتوایی دقیق، عالی و قابل ویرایش است. Rytr به صورت رایگان و نسخه پولی در دسترس کاربران قرار دارد.

هوش مصنوعی تولید محتوای Writesonic

Writesonic یکی از بهترین وب‌سایت‌های تولید محتوا است که توانایی تولید حجم بالایی از محتوا را دارا می‌باشد. این وب‌سایت علاوه بر ارائه خدمات تولید محتوا با هوش مصنوعی ابزارهای متنوع دیگری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این ابزارها شامل تولید مقالات با هوش مصنوعی، بلاگ نویسی، به‌روزرسانی محتوا، بازنویسی محتوا، ویراستاری مقاله و بسیاری موارد دیگر هستند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Writesonic ابزار پاراگراف بندی آن است. این ابزار به شما امکان می‌دهد محتوای خود را در پاراگراف‌های کوتاه و مختصر تنظیم کنید که به کاهش خطاها کمک می‌کند.

این ابزار بیشتر از ۲۵ زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید محتواهایی به زبان‌های مختلف ایجاد کنید. ثبت‌نام رایگان در سایت به شما دسترسی به ۲۵۰۰ کلمه رایگان می‌دهد و پس از آن نیاز به شارژ حساب کاربری خود دارید.

ابزار Shortly AI

Shortly AI یکی از بهترین و هدفمندترین ابزارهای تولید محتوا است که برای نگارش موضوع محور بسیار مفید می‌باشد. این ابزار برای مقاله‌نویسان، بلاگ‌نویسان و داستان‌نویسان عالی است.

برای شروع کافی است نام پروژه خود را به Shortly بدهید و به صورت خلاصه درباره موضوع مورد نظرتان صحبت کنید و سپس روی دکمه "برایم بنویس" کلیک کنید. Shortly با درک هوشمندانه از موضوع، محتوای مورد نظر شما را تولید می‌کند.

این ابزار حتی امکان سفارشی‌سازی نیز دارد. می‌توانید طول محتوای خروجی را تعیین کنید. وضعیت محتوای تولید شده در بالای صفحه نمایش داده می‌شود که شامل شمارش تعداد کلمات نیز هست. برای ویرایش بیشتر محتوا می‌توانید از فرمان اسلش در برنامه Shortly استفاده کنید.

تأکید Shortly AI بیشتر بر روی ایده‌های داستانی است و سایر موارد را پشتیبانی نمی‌کند. روزانه می‌توانید ۴ نگارش رایگان دریافت کنید. همچنین می‌توانید با پرداخت ۶۵ دلار در ماه اشتراک سالانه Shortly را خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی هوش مصنوعی ترجمه

ابزار هوش مصنوعی تولید محتوای Copy AI

Copy AI یک ابزار آنلاین برای تولید محتوا است که توسط بسیاری از کاربران توصیه شده است. با وجود برخی محدودیت‌ها عملکرد این ابزار عالی است و امکانات زیادی را ارائه می‌دهد. Copy AI برای تولید محتوا از یوزکس‌های مختلفی استفاده می‌کند.

کاربرد این ابزار بسته به نیاز شما متفاوت است و شامل تولید محتوا برای انواع رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، ایمیل‌ها، محتواهای سرگرمی و موارد دیگر می‌شود. با انتخاب هر حوزه و کلیک بر روی آن ویژگی‌های مرتبط به شما نمایش داده می‌شود.

علاوه بر این Copy AI بیش از ۹۰ ابزار و قالب متنوع را نیز ارائه می‌دهد. برای شروع نوشتن مقدمه یک وبلاگ از شما اطلاعاتی مانند عنوان وبلاگ، هدف و زمینه مورد نظر را به عنوان ورودی درخواست می‌کند.

اگرچه خروجی کار آن به مانند ابزارهایی نظیر ChatGPT و دیگر رقبا بهینه نیست اما همچنان استاندارد و قابل انتشار است.

ثبت‌نام اولیه در این ابزار دسترسی رایگان ۷ روزه را فراهم می‌کند و پس از آن باید نسخه پولی آن را تهیه کنید که هزینه‌ها بر اساس تعداد کلمات متفاوت است.

ابزار Copymatic

این ابزار می‌تواند برای کارهای شخصی و حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. Copymatic از حوزه‌های مختلفی مانند مقاله‌نویسی، بلاگ‌نویسی، بازنویسی محتوا، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و حتی تولید تصاویر کاربردی پشتیبانی می‌کند.

در ابتدای کار می‌توانید تا ۱۵۰۰ کلمه را به صورت رایگان تولید کنید. برای استفاده بیشتر باید نسخه پیشرفته آن را تهیه کنید که هزینه آن ماهانه ۶ دلار است. این ابزار یکی از ارزان‌ترین و بهترین ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوا محسوب می‌شود.